| MIeszkanie |
| Autor | Wiadomość |
lestat20 Dołączył: 07 Kwi 2006 Posty: 48 Skąd: Łódź | Wysłany: Nie 12 Wrz, 2010 MIeszkanie |
|
| Z góry przepraszam moderatorów za umieszczenie tematu w złym miejscu.
Potrzebuję doradztwa od starszych i nie tylko kolegów. Chciałbym wreszcie się usamodzielnić czyli wyprowadzić z rodzinnego domu(mieszkania). Pracuję na siebie od 5 lat ale nie stać mnie na kredyt i kupno mieszkania, na pomoc rodziny też nie mam co liczyć; a wynajmowanie pokoju od kogoś i go dorabiać to też takie fajne nie jest. Czy ktoś z was ma pomysł lub udało mu się znaleźć sobie w inny sposób swoje własne M, takie małe ale własne???
Z góry dziękuję za odpowiedzi:) | |
| |
 |
Rufus1 Dołączył: 16 Sie 2010 Posty: 369 Skąd: Lubuskie | Wysłany: Pon 13 Wrz, 2010 |
|
| | lestat20,to masz ciężki orzech do zgryzienia , moze poszukaj sobie jakąmś laskę z mieszkaniem i będziesz mial peoblem z glowy | |
| |
 |
Shnitzel Wiek: 38 Dołączył: 26 Lip 2009 Posty: 456 Skąd: Podstolica | Wysłany: Pon 13 Wrz, 2010 |
|
| Rufus1,
gorzej jak lubi facetów
w każdym razie masz prze3rabane chłopie, nie usamodzielnisz się chyba ze dostaniesz jakis mega kredyt. Ale i tak to pętla na szyję.
Ja bym zaczął od wynajęcia pokoju, potem poszukaniu jeszcze lepszej pracy i tak metoda małych kroków wspinać się. | _________________ TereFere. | |
| |
 |
| penis.com.pl | |
 |
Rufus1 Dołączył: 16 Sie 2010 Posty: 369 Skąd: Lubuskie | Wysłany: Pon 13 Wrz, 2010 |
|
| | Shnitzel, wiesz jak lubi facetów to szukać faceta dobrze ustawionego , bo jak znam życie to samemu trudno bedzie sie wybić , wszędzie trzeba mieć plecy ( nie tylko do bicia ) | |
| |
 |
lestat20 Dołączył: 07 Kwi 2006 Posty: 48 Skąd: Łódź | Wysłany: Pon 13 Wrz, 2010 |
|
| Ech co za czasy. Mam zamiar pisać do administracji, bo koledze się udało dostał małą ruinę w administracji ale też trzeba spełniać kilka warunków. Na razie myślę nad treścią tego pisma.