dlaczego tak sie dzieje i czy to normalne |
Autor | Wiadomość |
hans12345 Dołączył: 05 Gru 2008 Posty: 2 Skąd: Lublin | Wysłany: Pią 05 Gru, 2008 dlaczego tak sie dzieje i czy to normalne |
|
| Po masturbacji jakies 15 minut po mam wrazenie, jakby mi sie na jakis czas pogorszyl wzrok i w ogole jakbym niezbyt kontaktowal. Pozniej mam jakies hustawki nastrojow, a na nastepny dzien nic mi sie nie chce i wszystko mnie denerwuje. Tak jakby mi ciśnienie skakalo. O co chodzi czy to normalne? 17 lat z 18,5 cm 180cm 59 kg. Prosze o odpowiedz dzieki. | |
| |
 |
Masturbator19 Wiek: 36 Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 111 Skąd: Kalisz | Wysłany: Sob 06 Gru, 2008 |
|
| Pierwszy raz spotykam się z takim przypadkiem i przykro mi ale nie potrafię ci pomóc:( | |
| |
 |
ukrryty Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 113 Skąd: Z domu | Wysłany: Sob 06 Gru, 2008 |
|
| "180cm 59 kg" nie znam się, ale w ogóle to nie masz niedowagi czy czegoś? | |
| |
 |
penis.com.pl | |
 |
PinkRose Dołączyła: 24 Sty 2008 Posty: 52 Skąd: buch | Wysłany: Sob 06 Gru, 2008 |
|
| moim zdaniem to rzeczywiście niedowaga. normalne - orgazm, mnóstwo krwi dopływa do mózgu, i prosze cię bardzo - mroczki przed oczkami. | |
| |
 |
ukrryty Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 113 Skąd: Z domu | Wysłany: Nie 07 Gru, 2008 |
|
| no.. przytyj , ale do lekarza i tak bym na Twoim miejscu poszedł.. | |
| |
 |
hans12345 Dołączył: 05 Gru 2008 Posty: 2 Skąd: Lublin | Wysłany: Nie 07 Gru, 2008 re |
|
| No z tym tyciem to jest jednak spory problem, bo coś nie moge przez dluzszy okres czasu :/ Co do tego lekarza - to dam sobie na razie spokoj, bo jakos odwagi mi na takie cos brakuje No nic, na to wychodzi, ze te przyjemnosc bede musial sobie jak najbardziej minimalizowac przez najblizszy czas, bo przez to sa same klopoty :/