| Nudyzm Poradnik |
| Autor | Wiadomość |
niusia89 Dołączył: 21 Mar 2006 Posty: 33 Skąd: Małopolska | Wysłany: Wto 03 Cze, 2008 Nudyzm Poradnik |
|
| Witam.
Jutro zamierzam pierwszy raz odwiedzić plażę nudystów.
Jednak moje pytanie brzmi: Co robić, a czego nie robić aby nie wyjść na totalnego kretyna gdy już będę na plaży ??
Wiadomo rozebrać się do naga
Ale chciałbym dowiedzieć się od ludzi którzy częściej bywają w takich miejscach.
Czy gdyby mój mały... nagle zachciał czegoś więcej niż tylko opalanie tzn po prostu by zesztywniał czy byłoby to jakimś problemem?
A gdyby już tak się stało... to chować się czy leżeć jak się leżało...
Jestem kompletnie zielony w tej kwestii dlatego proszę o pomoc. | |
| |
 |
M-H Dołączył: 11 Sty 2008 Posty: 261 Skąd: <(^_^)> | Wysłany: Sro 04 Cze, 2008 |
|
| | A co bedziesz latal po plazy z palka na bacznosc postawiona? ile ty masz lat co? Zazwyczaj mlodym staje na widok nudystow... | |
| |
 |
niusia89 Dołączył: 21 Mar 2006 Posty: 33 Skąd: Małopolska | Wysłany: Sro 04 Cze, 2008 |
|
| Trochę zluzuj... wiadomo że nie jestem stary... bo 24 lat to nie jest przecież wiek starczy. Wiadomo że nie będę latał po plaży. Jednak wolę bez niezręcznych sytuacji. Chociaż nie mam 13 lat to mój mały płata niezłe figle. Jestem częstym bywalcem basenu i tam pod prysznicem nie raz mi dostawałem erekcji jednak tam to nic strasznego bo nie raz już widziałem u innych takie sytuacje [nawet u ok 40-latka o dziwo...]
Jednak jak mówiłem plaża nudystów to dla mnie nowość.
Dzisiaj niestety nie wypaliło... | | | |
| |
 |
| penis.com.pl | |
 |
kapcius Dołączył: 07 Wrz 2007 Posty: 258 Skąd: xxx | Wysłany: Sro 04 Cze, 2008 |
|
| | weź "upuść mu emocje" najpierw przed pójściem, to ci potem nie stanie za szybko chyba:p | _________________ szukam sponspora | |
| |
 |
myopic 
Dołączył: 21 Mar 2007 Posty: 101 Skąd: Polska | Wysłany: Czw 05 Cze, 2008 |
|