ulubione miejsca... |
Autor | Wiadomość |
harold mckee 
Wiek: 36 Dołączył: 18 Wrz 2006 Posty: 1342 Skąd: marchewkowe pole | Wysłany: Sro 25 Paź, 2006 ulubione miejsca... |
|
| jak sam temat wskazuje, a takowego nie widzialem chyba tu jeszcze, no chyba ze bardzo dawno, chodzi mi o miejsca w ktorych to robicie, ktore najbardziej Wam sprzyjaja , mysle oczywiscie o miejscach - pomieszczeniach gdzie to robicie, nie miejsca na ciele kobiety
pozdrawiam. | _________________ zawsze do usług ... | |
| |
 |
biggi82 Dołączył: 21 Paź 2006 Posty: 90 Skąd: Łódzkie | Wysłany: Sro 25 Paź, 2006 |
|
| Nie mam wielkiego doświadczenia, ale zawsze lubiłem i będę lubił przytulne i miłe własne łóżeczko. Najlepiej się tam czuję.
Za to wiem jakie miejsca chciałbym wypróbować:
- przebieralnia w sklepie
- las
- hotel co najmniej trzygwiazdkowy (oczywiście w pokoju takiego hotelu )
i wiele, wiele innych
I wiem, że te miejsce też uznałbym za ulubione | |
| |
 |
Joe_Kos Dołączył: 19 Paź 2006 Posty: 102 Skąd: Z Kądowni | Wysłany: Sro 25 Paź, 2006 |
|
| ojojoj różne miejsca były ....(m.in przebieralnia, prysznic, las, plaża) ale jest jeszcze wiele miejsc do wypróbowania....
ale oczywiście łóżko ---niezastąpiony przyjaciel | _________________ Co ma być to będzie, I trzea sie z tym zmierzyć | |
| |
 |
penis.com.pl | |
 |
skywalker 
Dołączył: 11 Maj 2006 Posty: 663 Skąd: Zasiedmiogórogród | Wysłany: Sro 25 Paź, 2006 |
|
| My robiliśmy to u mnie w domu na moim łóżku i u kumpla w jaccuzi a najbardziej chciałbym spróbować w pokoju nauczycielskim podczas lekcji :PP | _________________ "I gotta girl in Paris I gotta girl in Rome
I even gotta girl in the Vatican Dome
I gotta girl right here I gotta girl right there
and I gotta girlfriend everywhere" | |
| |
 |
harold mckee 
Wiek: 36 Dołączył: 18 Wrz 2006 Posty: 1342 Skąd: marchewkowe pole | Wysłany: Sro 25 Paź, 2006 |
|
| OMG taki to ma marzenia | _________________ zawsze do usług ... | |
| |
 |
skywalker