Strona głównaStrona główna FAQFAQ SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat  KontaktKONTAKT  SklepSKLEP
     Ogólnie o goleniu miejsc intymnych.
Autor Wiadomość
Dicky Diggler 

Dołączył: 09 Sty 2017
Posty: 8
Skąd: Znikąd
Wysłany: Sob 22 Kwi, 2017   

Pod względem golenia chyba znacznie wygodniej jest być blondynem,

Mi od razu widać włoski, za to znajomi potwierdzają, że blond włosy są u nich mniej widoczne.

Cóż ważne, ze nie jest się rudym.
 
 
onesa 

Wiek: 29
Dołączyła: 02 Sie 2011
Posty: 4082
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 23 Kwi, 2017   

Viridis, mi to nie przeszkadza jeżeli reszta owłosienia na ciele współgra z tymi na nogach.
 
 
Viridis 

Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 177
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 23 Kwi, 2017   

[edit]
  
 
 
penis.com.pl
viamax
onesa 

Wiek: 29
Dołączyła: 02 Sie 2011
Posty: 4082
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 24 Kwi, 2017   

Viridis, w takim zestawieniu to prawda trochę rzuca się w oczy :D
 
 
zbychwawawa 

Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 912
Skąd: wawa
Wysłany: Pon 22 Maj, 2017   

Trzeba dostosować owłosienie na górze do tego na dole :D heheh
 
 
Bobas1606 

Wiek: 35
Dołączył: 18 Lip 2014
Posty: 10
Skąd: Jarosław
Wysłany: Pią 22 Lut, 2019   

Też mam wrażliwą skórę, do golenia mam żel nivea do skóry wrażliwej a po goleniu krem nivea men, maszynka zwykła polsilver. Kąpie się codziennie i po każdej kąpieli smaruje kremem i jest ok, nie mam jakiś krostek czy coś, nie odczuwam jakiegoś dyskomfortu itd itp
 
 
jan_kaz 

Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 140
Skąd: Poland
Wysłany: Pią 22 Lut, 2019   

Ja poszedłem do kosmetyczki i laserowo uzunąłem całe owłosienie. Chodzę tam raz na iesiąc i juz prawie nie mam włosów. Czasem trochę rośnie na członku i mosznie, ale wokół juz prawie nic nie ma. POLECAM !!!
_________________
janek
 
 
one_hour 

Wiek: 23
Dołączył: 08 Mar 2018
Posty: 75
Skąd: Wielkopolska - Kn
Wysłany: Sob 23 Lut, 2019   

Jaki koszt jest takiej przyjemności?
 
 
jan_kaz 

Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 140
Skąd: Poland
Wysłany: Sob 23 Lut, 2019   

Jak już wcześniej pisałem, za 8 zabiegów płacę ok, 400 zł. Ja już zaordynowałem sobie kilka sesji (chyba już chodze 2 lata), ale efekt jest super - brzuszek, pachwiny, i cała okolica jest gładziutka, porastaja czasem pojedyncze (ale słabe) włoski, dlatego jeszcze chodzę. Najbardziej nieprzyjemne jest naświetlanie penisa i jąder, bo troche boli, bo tam skórka jest b. delikatna ( o czym my mężczyźni doskonale wiemy !). Niemniej polecam :)
_________________
janek
 
 
onesa 

Wiek: 29
Dołączyła: 02 Sie 2011
Posty: 4082
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 24 Lut, 2019   

jan_kaz, a czy z każdą kolejną sesją zauważyłeś że mniej boli? czy mniej więcej takie samo odczucie?
 
 
jan_kaz 

Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 140
Skąd: Poland
Wysłany: Nie 24 Lut, 2019   

To zależy od ostawień aparatu. Jeśli chodziłem regularnie co miesiąc, to po kilku sesjach tylko trochę szczypało. Ale teraz miałem dłuższą przerwę, to kosmetyczka ustawiła na słabiej żeby nie poparzyć - i to buło ok, Ale jak naświetlała jądra, to trochę bolało. Będę za miesiąc, więc zobaczę jak bedzie. Będe chciał też, żeby naświetliła penisa, bo tam też rośnie kilka włosków, co mnie denerwuje. Chcę mieć tu czysto. Po wizycie odezwę się
_________________
janek
 
 
zbychwawawa 

Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 912
Skąd: wawa
Wysłany: Wto 26 Lut, 2019   

Ja tam tradycyjnie golę, ale mogłeś wrzucić foty przed i po żeby zobaczyć różnicę
 
 
jan_kaz 

Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 140
Skąd: Poland
Wysłany: Wto 26 Lut, 2019   

Jasne, ale z pełnym owłosieniem nie mam, tylko z czasów, gdy goliłem oraz współczesne. moim zdanie różnica kolosalna

Ale nie umiem załączyć zdjęć
_________________
janek
 
 
penis.com.pl
orgasm contol
onesa 

Wiek: 29
Dołączyła: 02 Sie 2011
Posty: 4082
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 01 Mar, 2019   

jan_kaz, dodaj na jakiś darmowy serwer a potem tutaj linka
 
 
jan_kaz 

Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 140
Skąd: Poland
Wysłany: Pią 01 Mar, 2019   

Zdjęcie sprzed depilacji, wówczas tylko goliłem

https://www.fotosik.pl/zdjecie/85d1d0ab8e5f5450


A to po dwóch latach zabiegów depilacji laserowej (IPL). Skórka gładziutka i delikatna. Moim zdaniem jest cudownie, ale poieważ jeszcze gdzieniegdzie coś rośnie, chodzę dalej. poza tem chcę trochę rozszerzy pole depilacji w stronę pępka oraz na udach, no i jeszcze trochę więcej jest na mosznie i penisie, ale to dlatego, że tam było mało naświetlań.

https://www.fotosik.pl/zdjecie/dd226004f2408b90

Pozdrawiam i polecam
_________________
janek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group