Luźne dyskusje o męskich sprawach - Studia

Fantom17 - Pon 23 Kwi, 2007
Temat postu: Studia
Tak jak w temacie,jakie miasto jest najbardziej przyjazne studentowi(jestem teraz w klasie maturalnej),napiszcie tez gdzie wy studiowaliscie,czy dobrze wspominacie tamten okres(albo nadal go przezywacie bo zakladam ze duzo osob jest w fazie studiow),ja mam dylemat bo jezeli zdam mature z dobrym wynikiem to nie wiem gdzie uciekac,biore pod uwage Krakow,Warszawe,Poznan,Wroclaw.

Prosze o propozycje.

PS:Gdybyscie mieli porownac szkole srednia do studiow to gdzie jest wiecej plusow i jaki okres milej wspominacie(ja uwielbiam moje liceum i nie wyobrazam soie zycia bez tych ludzi,pieknych dziewczyn na korytarzach,dobrych chopakow i ogolnie tego klimatu)

Vassil - Pon 23 Kwi, 2007

Ja polecam Warszawe, bo tu studiuję :) Klimat spoko. Ja wolę studia, no bo więcej luzu, a zarazem większe pole do popisu 8) pod każdym względem
PS tu jest dużo ładnych studentek i fajnych chłopaków :D
POWODZENIA NA MATURZE!!!

paulinka - Wto 24 Kwi, 2007

powodzenia na maturze!!!
mnie to czeka dopierto za rok ale mam sporo znajomych studentów w Olsztynie na UWM(UNIWERSYTET WARMINSKO-MAZURSKI)
i to polecam sama tez mam zamiar sie tam wybrac za rok :)

Fantom17 - Wto 24 Kwi, 2007

Nie dziękuje :]
budnis - Wto 24 Kwi, 2007

Fantom17 napisał/a:
Tak jak w temacie,jakie miasto jest najbardziej przyjazne studentowi(jestem teraz w klasie maturalnej),napiszcie tez gdzie wy studiowaliscie,czy dobrze wspominacie tamten okres(albo nadal go przezywacie bo zakladam ze duzo osob jest w fazie studiow),ja mam dylemat bo jezeli zdam mature z dobrym wynikiem to nie wiem gdzie uciekac,biore pod uwage Krakow,Warszawe,Poznan,Wroclaw.

Może lepiej zastanów się jaką uczelnie chcesz skończyć a dopiero później miasto. oczywiście w bardzo dużych miastach jest lepiej studiować bardziej wykwalifikowana kadra naukowa.polecam osobiście Wrocław

powodzenia na maturze

Fantom17 - Sro 25 Kwi, 2007