Luźne dyskusje o męskich sprawach - błona dziewicza
boka - Nie 17 Gru, 2006 Temat postu: błona dziewicza czesc mam pytanie na jakiej glebokosci znajduje sie blona dziewicza??i czy dziewczyny ktore ja maja moga uzywac tamponów??aha i jeszcze jedno czy podczas wkladania lasce palca do cipki tzn nie calego tylko tak polowe mozna ja wyczuc ????
zola - Nie 17 Gru, 2006
JA tom nic nie poczułem, tylko dziewczyna krwawi za pierwszym razem wiem bo milem troche jej krwi na jajach
harold mckee - Nie 17 Gru, 2006
zola napisał/a: | JA tom nic nie poczułem, tylko dziewczyna krwawi za pierwszym razem wiem bo milem troche jej krwi na jajach |
nie kazda ... to pierwsze..
po drugie .. nie ma chyba okreslonej glebokosci na ktorej znajduje sie blona .. :> wiec u kazdej moze byc gdzie indziej - na innej wysokosci ..
skywalker - Czw 21 Gru, 2006
Nie mam wielkiego doświadczenia z dziewicami Jak narazie jedna tylko rozdziewiczona ale ja też nie wiele poczułem
paulinka - Czw 21 Gru, 2006
błona znajduje sie w różnej głegokosci
jest bardzo delikatna i nie można jej wyczuc
kobieta nie zawsze krwawi a niekture krwawia bardzo obficie-indywidualna sprawa
ja używam tamponów prawie od poczatu jak dostalam okres mam fajna mame i ona mi poleciła to wygodniejsze bardziej higieniczne dziewczyna może urac co chce i że tak sie nie ładnie wyraże nie jedzie jej z kroka bo prawda jest taka że czesto zauważylam że psy podbiegaja do dziewczyn jak maja okres bo go czuja a on troszke cieczke im przyypomina -tak mi sie wydaje!!
pablos84 - Czw 21 Gru, 2006
to sa naturalne feromony, ciagna nas do Was
Strikerx - Pią 22 Gru, 2006 Temat postu: odp
zola napisał/a: | JA tom nic nie poczułem, tylko dziewczyna krwawi za pierwszym razem wiem bo milem troche jej krwi na jajach |
obleśne to...
harold mckee - Pią 22 Gru, 2006 Temat postu: Re: odp
Strikerx napisał/a: | zola napisał/a: | JA tom nic nie poczułem, tylko dziewczyna krwawi za pierwszym razem wiem bo milem troche jej krwi na jajach |
obleśne to... |