Masturbacja - Masturbacja w nietypowych miejscach
Onanek96 - Sro 22 Maj, 2013 Temat postu: Masturbacja w nietypowych miejscach Czy zdarzyło wam się masturbować poza domem w jakiś nietypowych miejscach? Podzielcie się swoimi fantazjami bo mam ochotę spuścić się gdzie indziej niż we własnym domu.
randy - Sro 22 Maj, 2013
Siema, Onanek96. Był już taki temat. Umarł śmiercią naturalną przez brak kolejnych postów.
http://www.penis.com.pl/forum/viewtopic.php?t=3705
xanito - Nie 09 Cze, 2013
To może warto ożywić nowy temat.
1. Szkoła podstawowa, lekcja matematyki. Pierwsza ławka, ręka w kieszen od spodni i jechana po żołędziu. Nie jestem pewien, ale nauczycielka mogła się zorientować
2. Może nie tyle miejsce co okoliczności nietypowe. Las, boczna droga i przejeżdżający samochód osobowy. W aucie młoda nastolatka chyba z chłopakiem obok. Z tego co widziałem łepek nie zauważył nawet, ale dziewczyna owszem
olszesaa - Czw 13 Cze, 2013
ja raz gdy ulewa była, zaparowały szyby w samochodzie, na parkingu
myopic - Sro 24 Lip, 2013
plaża, las, klatka schodowa, przebieralnia na basenie, a ostatnio - pisuar
penisman - Sro 31 Lip, 2013
Ja kiedyś pod kurtką w zimę w samochodzie, z przodu rodzice, obok brat, mam nadzieję, że się nie zorientowali...
legolas1 - Sro 31 Lip, 2013
penisman, aż dziwne żeby brat siedzący obok się nie zorientował co tam wyprawiasz chyba, że sam był czymś zajęty albo Ty byłeś nad wyraz spokojny i cichy i gdzie wtedy skończyłeś? w bieliznę?
penisman - Wto 03 Wrz, 2013
mam nadzieję, że nie zauważył. I nie w bieliznę wtedy, tylko na chusteczkę higieniczną, wszystko czyściutko. Akurat była zima, wszyscy zmęczeni, więc jak się przykryłem grubą kurtką to miałem szansę coś ukryć.
boy2010 - Wto 26 Lis, 2013
było tych miejsc trochę,że trudno je zliczyć
penisman - Sro 27 Lis, 2013
boy2010 to pochwal się jakimiś nietypowymi, na to tutaj właśnie liczymy
boy2010 - Sro 27 Lis, 2013