Luźne dyskusje o męskich sprawach - Do dziewczyn ??

Ged - Pon 16 Paź, 2006
Temat postu: Do dziewczyn ??
Jestem początkujący mam dziewczyne i w najbliższym czasie chcemy przejść do czegoś więcej. Możecie mi podpowiedzieć co dziewczyna najbrdziel lubi jak się do tego zabrać to będzie mój pierwszy raz i nie wiem od czego zacząć byłbym bardzo wdzięczny gdybyście mi podpowiedziały. Z góry dzięki
Gość - Sro 18 Paź, 2006
Temat postu: Re: Do dziewczyn ??
[quote="Ged"]Jestem początkujący mam dziewczyne i w najbliższym czasie chcemy przejść do czegoś więcej. Możecie mi podpowiedzieć co dziewczyna najbrdziel lubi jak się do tego zabrać to będzie mój pierwszy raz i nie wiem od czego zacząć byłbym bardzo wdzięczny gdybyście mi podpowiedziały. Z góry dzięki[/quote

Cześć. Najpierw powinieneś się upewnić, że i ona tego chce.(przejść do czegoś więcej) jeśli tak też jest i jeśli ona jest też tak jak i Ty początkująca top absolutnie nie masz się czym stresować. Zobaczysz że samo jakoś to wyjdzie. Możesz na początek całować ja bardzo delikatnie w usta, po szyi, niżej i tak schodząc rozkoszuj się jej ciałem asle mniej caly czas kontrolę nad tym co robisz i sprawdz czy podoba Jej się to co robisz. Ja osobiście nie chciałabym żeby chłopak pytał się mnie o coś w sensie czy może to lub tamto.(mówie o sobie nie wiem czy podobnie ma Twoja dziewczyna) poprostu rób to co uważasz ale zerkaj czy jej sie to podoba. oczywiście nie mowie tutaj o jakichś perwersjach. hehe. Jeśli ona w ostatniej chwili odsunie się i zrezygnuje ze stosunku(mam nadzieje że tak sie nie stanie oczywiście) to absulutnie nie wściekaj się na nią. Pamietaj że kobiety potzrebują wiecej czułości niż meżczyźni tj. czyt. gry wstępnej. Musisz ją kiziać miziać, dotykać po szyi, piersiach brzuchu schodząc coraz niżej lecz bardzo powoli. Gdy zobaczysz że jest jej dobrze że podoba jej się to co robisz możeszprzechodzić dalej :) ale upewnij się czy jej pussy jest odpowiednio nawilżona :P

Ged - Sro 18 Paź, 2006