Luźne dyskusje o męskich sprawach - historyjki
onogi - Wto 25 Lip, 2006 Temat postu: historyjki dajcie jakies historyjki jak Wam sie udalo zarwac panienke na jedene raz. I nie chce wiedziec w jaki sposob to robiliscie, ale w jaki sposob Ty ją do tego namówiłeś I w jakich ciekawych miejscach Ci sie to przytrafiło ja narazie jestem zielony (prawik) wiec nie chce by cos mi przeleciało sprzed nosa rozgladam sie, ale nie nie mam doswiadczenia w "namawiamiu" panienek, mowcie!!
chłopiec - Wto 25 Lip, 2006
Właśnie.
Przyłączam się do tej prośby
skywalker - Wto 25 Lip, 2006
A po co Wam to? Nie lepiej żeby takie sytuacje były spontaniczne? Wtedy to ma jakiś urok... A nie to że Wy strict zaplanujecie jakąś sytuacje a potem będzie rozczarowanie bo mi wyszło a wam nie... Poza tym w szkołach jest dość panienek które tylko czekają żeby je ktoś przeleciał i wcale sie z tym nie kryją... A jak chcecie bardziej wartościowe dziewczyny to postarajcie sie w bardziej oryginalny sposób...
Życze powodzenia
hildegrant - Wto 25 Lip, 2006
w ogole po co "jak zarwac", chyba najlepiej jest byc zarwanym przez panienke, maksimum zysku przy zeru wysilku...
addam - Pią 28 Lip, 2006
ja bym nie radził czekać na panienkę która sama zarwie, bo można dłuuugo czekać i się nie doczekać. jednak większość kobiet woli, jak upatrzony przez nich mężczyzna, któremu da sie bardzo subtelne znaki zainteresowania, podejmie niby sam inicjatywę.
onogi - Czw 03 Sie, 2006
hahahaha :D udało mi się :D:D wyrwałem pierwsza laske :D dobrze, ze mialem kondomy, bo nici by z tego bylo
facet - Czw 03 Sie, 2006
onogi napisał/a: | wyrwałem pierwsza laske :D dobrze, ze mialem kondomy, bo nici by z tego bylo |
To że miałeś kondomy nic jeszcze nie znaczy, mogła być przeciez wadliwa gratulations
noddy - Czw 03 Sie, 2006